sobota, července 07, 2007

A už máme jen čtyři...:-)

Konečně jsem se dostala k tomu připsat co nového ve Slatinském dvoře. Minulý týden byl dost šílený, protože jsem na štěňata byla (skoro) sama. Navíc často pršelo a byla zima, takže jsem většinu času strávila na schodech od terasy přenášením štěňat nahoru a dolů. Broučkové se probouzeli když jsem měla trochu štěstí, kolem v 5:30, ale nejčastěji už ve 4:30. Z bedny se ozývaly nárazy jak se snažili ji celou zničit a vyběhnout ven a k tomu straaaaašný řev. Na jejich obranu musím říct, že chtěli ven proto, že se potřebovali na velkou - už nějaký čas tohle v pelíšku nedělají (ovšem na koberci klidně, když na to přijde:->).

Tím se ve mně utvrdilo přesvědčení, že mimča mají nejvyšší čas vypadnout z rodného hnízda. Jako první šel náš prcek Annie - první noc v nové rodině si vybrečela postel, ale druhou už zvládla spát sama - až do šesti (to má někdo štěstí :-D !), a prý hodně žere - asi chce dohnat Artyho (ten už má snad 7 kilo).
Dnes ráno jsem se rozloučila s Anguškou - budou jí říkat Andží:-), první noc je teprve čeká, ale určitě to zvládne. A v poledne odjel náš rošťák Agníček - prý chvilku vyváděl, ale už asi dobrý - čekáme na nové zprávy.
A fotečky: tady je jejich poslední společná fotka, v 6 ráno po schodama - asi jim byla zima.

A tito kulíšci už šli do nových domovů (shora): Angua, Annie, Agni.
Držím palce jejich páníčkům, ať se jim s pejskama krásně žije, ať mají co nejmíň starostí a hodně radostí!!!


2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Jako majitelka Annie musím doplnit nové informace o našem novém přírůstku. S tou chutí do jídla jsem to zakřikla. Než spořádá svoji porci trvá jí to několik hodin. Vždycky v letu popadne jednu granulku a už zase utíká pryč, aby jí něco neuteklo. Taky jí víc chutají granule naší Kelly (8-letá fenka jezevčíka) a naopak někdy jí Kelča vymlaskne její misku. Rozdělování - to je tvoje a to zase patří Anince, u nás neplatí.

Oto 'tapik' Buchta řekl(a)...

Také já přidám drobný komentářík. Naše Angua už má taky svoje stránky - http://anguin.blogspot.com . A je to naprostý kliďas - žádné problémy, baští jak má, nezlobí,...