sobota, července 07, 2007

Kontrola vrhu

V úterý u nás proběhla veledůležitá akce - kontrola vrhu!
Byly nám vytknuty bílé znaky - což se dalo čekat. Všichni prckové mají bílé "ponožky" - je pravděpodobné, že se časem budou změnšovat, až se ztratí. Agník, jak jste si všimli, má bílou náprsenku. Nejdřív jsem z toho byla na mrtvici, ale naštěstí má páníčky, kteří jsou právě z té náprsenky nadšení:-).
Na druhou stranu se u všech štěňat povedla krásně tvarovaná hlavička, dobrý pigment a tmavé oči ("knoflíky"). Kromě toho mají mimča syté zbarvení, i nejsvětlejší Angua časem zmavne na ideální odstín - z toho mám taky radost, protože někteří Benčini sourozenci byli hooodně světlí.
Nakonec byli všichni doporučení na zápis do plemenné knihy a poradkyně chovu řekla, že jsou přímo přesocializovaní (což beru jako poklonu).

Ještě foto čtyř štěňátek, která jsou ještě "doma u maminky":
Nahoře: Arty a Arwenka. Mimochodem Arwuška mě pěkně postrašila - uskřípla si nerv, takže napadala na přední nožičky. Ještě teď to není úplně OK, ale myslím, že je na dobré cestě.

Dole: Arlettka - pořád je to odvážná průzkumnice, ale když se může nechat drbat na bříšku, jde všechna ostražitost stranou. Airinka - vyskočila jí kýla (no možná je přesnější říct: vyskákala si kýlu), je to pěkná divoška - už jsem s ní měla párkrát čelní náraz, když jsem jí chtěla dát pusinku a ta potvůrka na mě ve stejnou chvíli vyskočila.

Žádné komentáře: