sobota, února 03, 2007

Společenský život psa:-) (a jeho paničky)

Bennie a prarodiče

Jednoznačně největší úspěch našeho pejsánka je to, že se do ní úplně zbláznili moji prarodiče - a to všichni čtyři. Přitom byli vždy velkými propagátory užitkových zvířat . Jejich motto co se týká zvířat bylo: co se nedá sníst, je k ničemu - upozorňuji, že naše rodina nepraktikuje asijskou psí kuchyni; případně prohlašovali, že psi a kočky jsou darmožrouti.

Pak jsem dotáhla domů kotě, za pár měsíců přibylo štěně a neotřesitelné názory našich drahých předků začaly pomalu utichat a teď se dostávají přesně na opačnou stranu. Nejenže se všichni s Benčou vítají dřív než s námi a předhánějí se v tom, kdo jí pod stolem nenápadně nacpe víc dobrot. Navíc si v současnosti jedni prarodiče osvojili kočku a druzí občas přikrmují toulavé psy ve vesnici. A to mi neříkejte, že Benča na tom nemá svou zásluhu!

Nahoře: Děda: "Benuško, já už nic nemám!"
Dole: Beňa "pomáhá" babičce vařit:-)...bacha ať něco neupadne!


Bennie a moje kámošky
Z mých nejbližších kamarádek nemá doma psa ani jedna, a většina z nich otevřeně straní kočkám (kromě Lucky - díky, Lukee!), všechny se musely smířit s tím, že Benča je prostě součást týmu.
Díky Benuščinýmu osobnímu kouzlu s tím naštěstí neměly problém a nakonec i ti největší strašpytli prohlásili, že Bennie je taková kočička a že s ní teda kamarádit budou;-). Takže nechybí na žádném pořádném výletu a když se zastavíme v nějaké té hospůdce, má vybrané chování.

Nahoře: Já a Rosalie na přehradě
Dole: Martička a Lukee na Pálavě




Míša a Athos...aneb hovawarti v Brně
Donedávna jsem měla pocit, že Brno je bašta hovíků bez papírů. Na cvičáku i ve Slatině jsem jich poznala asi 7 a všichni jsou moc fajn. Ale stejně mě potěšilo, když jsem potkala Míšu a jednoho z jejích sympaťáků, obrovskýho Athose z Faustova domu. Míša je velká pejskařka, doma má ještě hovíka Arta, mrňavou šeltii a štěně ruskýho teriéra (netuším, jak tahle rasa vypadá). Kromě ní známe ještě míšinu tetu- paní Peřinovou, která mi od začátku s chovem psa hodně pomáhá. Má stanici Zlaté oko a patří jí čtyři bezva hovíci Boogie, Brona, Cid a Ajax.


Žádné komentáře: